چرا فقط اصفهان:

درخواست برای سفر دیپلمات های خارجی به کهن شهر یزد

روز گذشته خبرگزاری خبرآنلاین تصاویری از اصفهان گردی رئیس جمهور اتریش، همسرش و تیم همراه او را منتشر کرد که با استقبال و واکنش این خبرگزاری مواجه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبعد ازانتشار تصاویر سفر رییس جمهور اتریش و هیئت همراهش به اصفهان کاربران خبرآنلاین واکنش های جالبی به این موضوع داشتند. از جمله تعدادی از این کاربران در نظرات خود به اینکه چرا همه مهمانان خارجی قبل از هر جا به اصفهان برده می شوند اعتراض کرده و نقاط دیدنی دیگر ایران را معرفی کردند. مثلا کاربری نوشته است: "والا تبریز صد بهتر از اصفهانه.نمیدونم چرا دولتی ها فقط دوست دارند مهمانان را به اصفهان ببرند؟نکند آشنا دارند؟نکند تبلیغ است.  و خیلی نکند های دیگر. ۳۳ پل هم نبود اصفهان چه میرشد؟باز هم دست آذری ها درد نکند که آن زمان این پل را احداث کردند.". و یا کاربر دیگری که نوشته بود:"چرا همه را می برند اصفهان ؟ چرا شیراز، یزد تبریز و… نمی برند ؟ جای تعجب است. شیراز با این همه آثار تاریخی ". همینطور کاربر دیگری دیدگاه خود را اینگونه مطرح کرده است:"آیا ایران فقط اضفهان است ؟ تبریز ، شیراز، همدان، مشهد ؟ چرا همه را می برند اصفهان؟ چرا فرصت نمیدهند بقیه استان ها هم خوشان را به دنیا نشان بدهند؟."

گذشته از این موضوع حضور چهره های رده بالا از کشورهای اروپایی در ایران که به ویژه بعد از توافق هسته ای پررنگ شده است و نحوه مواجهه با آنها هم از دید کاربران خبرآنلاین دور نمانده است. از جمله کاربری در این باره نوشته است:چقدر این صحنه ها زیبا است.

و یا کاربر دیگری اینطور نوشته است:آدم احساس غرور می کند. زبان فرهنگ بجای زبان تهدید و خط ونشان.

۱ دیدگاه

  • آرشام

    دقيقأ موافقم. حالا نه با تبريز و اينا ولي شيراز و يزد واقعأ بايد بيان. يزد دومين شهر تاريخيه جهان بعد از ونيز ايتالياست و اين نه شعاره و نه دروغ! در صورتي كه اصفهانيا با يك شعار تو خالي و مضحك اصفهان نصف جهان بيا و ببين كه چه كردن! انصافأ يزد در ايران و يا حتي جهان بي نظيره! حيف كه خودمونم باورمون نميشه حتي