محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اصلاح ‎طلبان برنده انتخابات می‌شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره انتخابات مجلس گفت: پیش‌بینی ما این است که اصلاح‌طلبان برنده انتخابات آینده هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا عارف در حاشیه سفر خود به گیلان با اشاره به موقعیت و اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس اظهار کرد: درباره اجماع اصلاح‌طلبان وضعیت خوبی داریم.

وی درباره پیش‌بینی وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده ادامه داد: هر جریانی خود را برنده می‌داند اما پیش‌بینی ما این است که اصلاح‌طلبان برنده انتخابات هستند.

این مقام مسئول افزود: حرکاتی که از سال‌های قبل انجام می‌گرفت اکنون به نتیجه رسیده و در تمام استان‌ها برنامه داریم که شورای هماهنگی و تصمیم‌گیری نهایی شود و این موضوع از وضعیت خوبی برخوردار است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در برنامه ماست که شورای مذکور از طریق یک شورا در تهران ارتباط برقرار کند، افزود: برنامه داریم ‌که یک شورای هماهنگی در کل کشور داشته باشیم.

وی با خوب توصیف کردن موقعیت اصلاح‌طلبان تصریح کرد: تلاش ما این است شورا را به انسجام خوبی برسانیم تا راهبردی مبنی بر اینکه یک لیست با اجماع کامل بیاییم تحقق یابد.

عارف درباره مشخص شدن لیست کاندیدای اصلاح‌طلبان گفت: هنوز وارد مصداق نشده‌ایم و توصیه ما به تمام کسانی که در خود ظرفیت کاندیداتوری دارند این است که فعالیت خود را با توجه به ضوابط و مقررات آغاز کنند تا به طور طبیعی در یک زمان مناسب بین گزینه‌هایی که مطرح هستند بتوانیم مناسب‌ترین را انتخاب کنیم.فارس

۱ دیدگاه

  • محمد علی رضائی

    حالا اگر رای نیاوردند که مثل سال ۸۸ فتنه با یاری امریکا وانگلیس وبهائی ها بوجود نمی اورید