حال و روز این روزهای فوتبال یزد:

حاشیه های دیدار تیم های فولاد یزد و گل گهر سیرجان/ضرب و شتم هواداران گل‌گهر در یزد

دیدار دو تیم فولاد یزد و گل گهر سیرجان بخاطر درگیری تماشاگران میزبان و میهمان برای دقایقی متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر دقیقه ۶۵ این مسابقه گروهی از تماشاگران دو تیم در سکوها با هم درگیر شدند که با دستور نماینده فدراسیون فوتبال حدود سه دقیقه این بازی تعطیل و بعد از نظم و آرامش ادامه مسابقه پیگیری شد .

* درگیری تماشاگران دو تیم حتی بعد از مسابقه نیز در بخشی از سکوها ادامه داشت که با حضور نیروی انتظامی حل و فصل شد .
* معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان یزد از نیمه دوم با حضور در جایگاه ویژه این مسابقه را تا پایان تماشا کردند .
* در طول مسابقه کادرفنی و سرپرستی گل گهر سیرجان به نحوه قضاوت تیم داوری اعتراض داشتند .
* این مسابقه همانند دیدارهای گذشته بصورت زنده و لحظه به لحظه از طریق رادیو یزد و همچنین برنامه ورزشی شبکه تابان پوشش داده نشد .
* حدود ۲۵۰ تماشاگر یزدی و ۵۰ تماشاگر سیرجانی این بازی را تماشا کردند .
* تابلو دستی تعویض بازیکنان موجب اعتراض نماینده فدراسیون فوتبال شد .
*تماشاگران یزدی بارها در طول مسابقه و همانند هواداران سیرجانی تیم های خود را تشویق کردند .
* سرمربی تیم فولاد یزد از مصاحبه بعد از بازی با خبرنگاران خودداری کرد .
*در تیم فولاد یزد سه بازیکن بومی شامل حسینی ، شفیعی پور و درویش حضور داشتند .
تیم فوتبال فولاد یزد در هفته پنجم لیگ آزادگان عصر امروز در ورزشگاه شهید نصیری این شهر با نتیجه بدون گل در مقابل گل گهر سیرجان متوقف شد .
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور در فصل جاری با حضور ۲۰ تیم در قالب یک گروه و بصورت دوره ای و رفت و برگشت پیگیری می شود .
مسئول روابط عمومی باشگاه گل‌گهر با انتقاد از میزبانی یزدی‌ها، از ضرب و شتم هواداران این تیم در دیدار برابر فولاد یزد به شدت انتقاد کرد.
همچنین مسئول روابط عمومی باشگاه گل‌گهر با انتقاد از میزبانی یزدی‌ها، از ضرب و شتم هواداران این تیم در دیدار برابر فولاد یزد به شدت انتقاد کرد.

پوررضا‌قلی اظهار داشت: در حالی که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال و همچنین توافقات انجام گرفته در جلسه قبل از بازی هواداران ما باید در جایگاه پشت نیمکت تیم گل‌گهر مستقر شوند، اما بر خلاف این توافق نماینده فدراسیون، هواداران گل‌گهر را در میان تماشاچیان یزدی نشاندند و عملا جرقه این حواشی و تنش‌ها با تصمیم‌گیری اشتباه زده شد.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه هواداران ما از سوی عده‌ای از طرفداران منتسب به تیم یزد محاصره شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

مسئول روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: در این قضایا عده‌ای از هواداران ما به شدت آسیب دیده‌اند و با تلاش جمع دیگری از هواداران گل‌گهر افراد مضروب راهی بیمارستان شدند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه گل گهر سیرجان با محکوم کردن این اقدام زشت، اعلام می‌کند با استناد به فیلم ضرب و شتم هوادارانش توسط تماشاچیان یزدی و گواهی پزشکی از نحوه میزبانی یزدی‌ها به فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند و خواستار برخورد مراجع قانونی با افراد خاطی است.

وی در پایان بیان کرد: باشگاه گل گهر سیرجان از اینکه به واسطه یک بازی فوتبال جمعی از هواداران خود را مصدوم و بر روی تخت بیمارستان می‌بیند آزرده خاطر است و برای برخورد با خاطیان این موضوع از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع ایرنا و فارس

 

۲ دیدگاه

  • ياشار

    همه يزدي ها رو ميشناسن كه الكي با كسي درگير نميشن! قصد من توجيه حركات نيس و مسلمأ مصدوم شدن هر فردي خوشحال كننده نيست ولي جهت اطلاع من تو ورزشگاه بودم و از دقيقه يك هواداران گل گهر با پر رويي فراوان شروع به توهين به يزد و بازيكنان فولاد يزد كردن كه خب مسلم هست كه بايد انتظار اين برخورد رو داشته باشن. خيلي بايد پر رو و بي ادب باشي كه مهمان يك شهر باشي اونم شهر يزد و جلوشون توهين كني به يزد و يزدي!!

  • جابر

    واقعا واسه شهر یزد متاسفم که اینجوری مهمانوازی کردن واقعا یزدیا حرکت زشتی انجام دادن