ادعای عجیب عضو ارشد جبهه پایداری در یزد:

دولت قبل حمایت دلسوزانه ای با صنعت هوا فضا داشت/دولت یازدهم با کم لطفی و بی توجهی جلوی پیشرفت را گرفته است!

دوباره یک عضو ارشد جبهه پایداری با مجوز سخنرانی در یزد به انتقاد شدید از عملکرد دولت یازدهم پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاین سخنرانی در حالی صورت می گیرد که جبهه پایداری در استان یزد در ماههای اخیر تلاشهای گسترده ای را برای زیر سوال بردن عملکرد دولت تدبیر آغاز کرده است.

آنگونه که سایت های محلی یزد منتشر کرده اند محمد سلیمانی عضو ارشد جبهه پایداری گفته است:دولت قبل همکاری و حمایت بسیار گسترده و دلسوزانه ای با صنعت هوا فضا داشته است؛ ولی متاسفانه دولت یازدهم با کم لطفی و بی توجهی جلوی پیشرفت این صنعت سرنوشت ساز را گرفته است و به بهانه مذاکرات هسته ای، اجازه پرتاب ماهواره های آماده پرتاب را نمی دهد؛ در صورتی که پرتاب ماهواره امتیازی برای اقتدار کشور بوده و دست آن ها را در مذاکرات باز می‌کند.

وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت احمدی نژاد در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: از زمان آغاز مذاکرات، پیشرفت کشور در همه زمینه های علمی و تکنولوژی به کندی پیش می رود؛ و حتی در بسیاری از موارد به کلی متوقف شده است.

وی ماندن آمریکا بر سر وعده های خود را بعید دانست و ادامه داد، برجام سدی بزرگ در برابر پیشرفت علمی و تکنولوژی کشور بوده و اگر عملی شود فاجعه ای دردناک را برای کشور رقم خواهد زد و تجربیات بسیار تلخ گذشته را دوباره زنده خواهد کرد.

۳ دیدگاه

  • سلام

    سلام چرا اخبارتوتن منیع نداره ؟؟
    منظ.ر از سایت محلی کدومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    فرض بگیریم این آقا داره دروغ میگه.خود بچه های سازمان فضایی سابق(به لطف روحانی) هم که دارن همین را میگن.
    متاسفانه کسی که خودش رو بخواب زده رو نمیشه بیدار کرد.

  • محمد علی رضائی

    آقای یزدی نیوز اگر من جای شما بودم وحرف این آقای وزیر احمدی نژاد را قبول نداشتم تحقیق میکردماینرا هم عرض کنم در مورد هسته ای هم تحقیق کنید خواهید فهمید که این جاه هم عده ای از جوانان قلع وقمع شدهاند