برای اولین بار:

متن استعفای شهردار مستعفی یزد منتشر شد

برای اولین بار متن استعفای شهردار مستعفی یزد منتشر شده است.

عظیمی‌زاده در متن استعفای خود آورده است: ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر خود از حسن نظر اعضای شورای شهر یزد که موجب شد در برهه‌ای کوتاه از تاریخ، زمینه خدمتگزاری به مردم شریف یزد برایم فراهم شود، استعفای خود را تقدیم می‌کنم.

عظیمی‌زاده در بخش دیگری از نامه استعفای خود آورده است: وظیفه خود می‌دانم از پشتیبانی و حمایت‌های اندیشمندانه آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار محترم و معاونان ایشان و همه مسئولان، مدیران قضایی و فرماندهان نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه به ویژه همکاران محترم شهرداری و شهروندان عزیز یزدی قدردانی کرده و به خاطر همه کاستی‌ها که به طور قطع از توان فرزندشان خارج بوده است، عذرخواهی کنم.

شهردار یزد، رونوشتی از نامه استعفای خود را نیز برای استاندار یزد ارسال کرده است.

شورای شهر یزد نیز دویست و سیزدهمین جلسه خود را با حضور تمام ۱۳ عضو خود به این موضوع اختصاص داد و با رای هشت نفر از اعضا، رسیدگی به موضوع استعفای شهردار به بعد از انتخاب رئیس شورا و در جلسه علنی موکول شد.

۲ دیدگاه

  • شهروند

    لطفا یه شهردار در حد ملک مدنی برای یزد بیاربد.یک شهرداری که تو شهرهای بزرگ تهران و اصفهان کار کرده باشه.یزد جای کار زیاد داره.هرچند امیدی به این شورا نیست

  • ياسر

    دقيقأ با شهروند موافقم. شهر يزد رو نبايد دست كم بگيريم! يزد دومين شهر تاريخيه جهانه كه از اين نظر تو كشور بي نظيره! از نظر توريست خارجي هميشه در بين سه شهر اول كشوره و از نظر توريست داخلي هم هميشه جزو پنج تاي اوله! از نظر وسعت هشتمين شهر بزرگ كشوره! پس بايد يك شهردار حرفه اي بياد، بايددددددد