جزییات نقل و انتقال فرهنگیان کشور/ یزد کمترین ورودی

no-thumbs

در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ها اعلام شد: فرهنگیان شهرستان های استان تهران بیشترین و استان یزد کمترین درخواست انتقال را داشتتند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ها اعلام کرد:  در مرحله  نقل و انتقال اضطراری که به استان ها ابلاغ شده است ، فرهنگیان شهرستان های استان تهران بیشترین درخواست انتقال و استان یزد کمترین درخواست انتقال را داشتتند.

حسینی اظهار داشت: استان های خوزستان ، فارس و سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه های بعدی بیشترین درخواست انتقال را دارا هستند. و تعداد درخواست انتقال تا این تاریخ ۳۰۰۰ مورد است.
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش  در مورد ماموریت فرهنگیان گفت: به علت نیاز آموزش و پرورش ، در سال تحصیلی آینده صدور ماموریت به سایر دستگاه ها به استثنای  پست های مدیریتی ، ممنوع است.
حسینی افزود: دانشگاه فرهنگیان ، اتحادیه تشکل های دانش آموزی و سازمان دانش آموزی ، از موارد مجاز برای صدور ماموریت فرهنگیان هستند.
حسینی ادامه داد: به درخواست فرهنگیان خانم متقاضی ماموریت،  به شرط برقراری حقوق و مزایا  در دستگاه مقصد موافقت می شود و نیز ورود آقایان با شرط داشتن حداقل ۱۵ سال سابقه مفید در رشته های مورد نیاز، بلامانع است.
وی در مورد آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی نفرات به میزان  سه برابر  مورد نیاز اعلام می شود و پس از بررسی مدارک و نیز مصاحبه های عمومی و اختصاصی ، افراد برگزیده شده ، دوره یک ساله آموزش را طی خواهند کرد.پانا

۳ دیدگاه

  • عماد

    متاسفانه امكانات يزد واسه زندگي كردن مناسب نيست! و كمتر كسي از حضور خود در يزد راضي است! و هركس امده پشيمان است! نميدانم دقيق علت چيست! اما يك دليل ان نبود امكانات تفريحي و گردشي! خود يزدي ها هم ميخوان از يزد بروند ! واقعا مسئولين بايد به فكر چاره باشند كه چرا مردم يزدگريز شدند!

  • عماد

    پس چرا نظرات تاييد نميشوند؟!

  • عماد

    عماد جان فك كنم متوجه نشدي. يزد كمترين تقاضاي جابجايي رو داشته. يعني راضي بودن و نميخواستن جابجا بشن. شايدم من دارم اشتباه ميكنم ولي خبر رو كه خوندم چندبار بنظرم اينطور اومد.