به همراه تصویر نامه؛

وزیر صنعت: موضوع حق انتقاع در چادرملو حل و فصل شده است

نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع بدهی ها ی حق انتفاع معدن چادرملو را یک موضوع تمام شده و حل وفصل شده قلمداد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در نامه ای که گفته می شود محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ارسال کرده است با استناد به صورتجلسه که در ۲۰ خرداد ماه سالجاری تنظیم شده موضوع بدهی های حق انتفاع معدن چادرملو را در کوتاهترین زمان ممکن حل و فصل شده قلمداد کرده است.
گفتنی است برخی نمایندگان مجلس از جمله نماینده مردم یزد و اشکذر پیگیری شدیدی برای وصول بدهی های حق انتفاع معدن چادرملو داشتند که جار و جنجال رسانه ای زیادی علیه این معدن به راه انداخت.
با این حال مسئولان کشوری و استانی بدون کوچکترین حاشیه و راه اندازی کارناوال رسانه ای این مسئله را حل و فصل کردند.
این در حالی است که این نمایندگان مجلس در خصوص حق انتفاع سایر معادن در استان سکوت کرده اند که همین مسئله شائبه سیاسی بودن این جار وجنجال های رسانه ای را به ذهن متبادر میکند.

۱ دیدگاه

  • ناشناس

    با سلام به نظرم حتی اگر سیاسی هم باشد باز هم قابل تقدیر است شما دوست دارید هیچ کس اعتراض نکند ؟ این همه سهم استان باید در داخل استان سرمایه گذاری شود. به نظرم نسبت به نماینده یزد غرض دارید وگرنه اگر همینکار رو تابش انجام داده بود میگفتید نماینده متعهد و پرتلاش اردکان فلان کرد بهمان کرد. بهتره منافع استان را هدف قرار دهید نه جناح و ادم ها به ما قال ها نگاه کنید نه من قال ها عزیزم