واکنش نایب رئیس و اعضای شورای شهرستان اردکان به اظهارات اخیر رئیس این شورا:

صحبت‌های «عطری» فرافکنانه وغرض شخصی است/ازآقای رییس تبری می‌جوییم

اعضای شورای اسلامی شهرستان اردکان با رد صحبت‌های اخیر «عطری» رئیس این شورا؛ آنرا فرافکنانه و از روی غرض شخصی دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز“مهدی کریمی” نایب رئیس شورای شهرستان در گفت و گو با شهروند اردکان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهرستان اردکان در دوره چهارم سعی کرده‌اند تعامل خوبی با مسئولان استان و شهرستان برقرار و با انتقال مشکلات، به مسائل مردم رسیدگی کنند گفت: ما از حمایت‌های بی‌دریغ نماینده مردم اردکان و پیگیری‌های استاندار و فرماندار بعنوان نمایندگان عالی دولت تدبیر و امید سپاسگزاریم که علی‌رغم مشکلات اقتصادی، در سال‌های اخیر اعتبارات چشمگیری به پروژه‌های شهری و خصوصا روستایی تزریق شده است و بیشترین اعتبارات استان، به اردکان تخصیص یافته است.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان با ابراز تاسف از اظهارات تفرقه‌افکنانه حجت‌الاسلام عطری که آنرا نشئت گرفته از مشکلات و تسویه‌حساب‌های شخصی دانست گفت: برای نمونه وی چند وقت پیش بعنوان امام جماعت فرمانداری اردکان از طرف فرماندار انتخاب شد که بنا به دلایلی مجبور به ترک آن‌جا شد و از آن به بعد، به منتقد فرماندار تبدیل شده و حال که بعد از مدت‌ها حرف و حدیث، فرماندار در سمت خود ابقا شده، علیه استاندار و نماینده مردم حرف می‌زند و حتی تهدید می‌کند که جای تاسف دارد.

«کریمی» این اقدامات را باعث ناراحتی شدید اعضای شورای اسلامی شهرستان اردکان ذکر کرد و تاکید کرد: به نظرم عدم تمایل اعضا به ادامه ریاست عطری در شورای شهرستان و پی‌گیری‌های برخی نهادهای نظارتی، باعث این حرکات غیراخلاقی و فرار رو به جلوی وی شده است.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان در واکنش به استفاده از لفظ خیانت گفت: راه اصلاح‌طلبان و حامیان دولت، از منفعت‌طلبان جداست و ما اجازه سوء استفاده از عنوان شورای شهرستان را نخواهیم داد و از آن تبری می‌جوییم.

وی در پایان با اشاره به اینکه اتحاد بین مسئولان و توسعه روزافزون اردکان، زبان‌زد در استان یزد می‌باشد گفت: موانع و مشکلات احتمالی نیز با همت و اتحاد مردم و مسولان همچون گذشته مرتفع می‌شود و جا دارد از متانت و سعه صدر مسئولان استان و شهرستان و به‌خصوص نماینده پرتلاش و محبوب اردکان قدردانی نمایم.

“رضوان فرجاد” تنها عضو زن شورای شهرستان و نماینده بخش مرکزی در شورای شهرستان نیز با رد این موضوع که نظر تمامی اعضای شورای شهرستان با رئیس این شورا در رابطه با عملکرد مسئولان شهرستان یکی است گفت: به نظر بنده در این دولت مسئولان شهرستان بویژه فرماندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عملکرد مناسبی داشته  هرچند شاید کاستی هایی وجود داشته باشد که این امر نیز طبیعی است.

وی افزود: نماینده مردم اردکان در مجلس اسلامی و فرماندار شهرستان نیز نسبت به همه بخش های شهرستان مخصوصاً بخش مرکزی که بنده به عنوان نماینده آن ایفای مسئولیت می‌کنم تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند و نظر رئیس شورای شهرستان نظری شخصی است و ربطی به دیگر اعضا ندارد.

«محمدی» دیگر عضو شورای شهرستان و نماینده شورای شهر احمدآباد در شورای شهرستان نیز با اشاره به صحبت های تند «سیدحسین عطری» گفت: به نظر بنده عملکرد مسئولان شهرستان از جمله نماینده محترم و فرماندار شهرستان نسبت به دیگر شهرستان های استان از امتیاز بالایی برخوردار است.

این عضو شورای شهرستان افزود: اگر کمی منصف باشیم و به دیگر شهرستان‌های استان یزد نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که رشد بالایی در اکثر زمینه‌های شهرستان داشته‌ایم و این نشئت گرفته از تلاش بی‌وقفه مسئولان شهرستان و استان می‌باشد.

لازم به توضیح است پس از پایان حرف و حدیث‌ها برای جابجایی فرماندار اردکان، حجت‌الاسلام عطری رئیس شورای شهرستان اردکان در متنی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در سایت‌ها بازنشر یافت، نسبت به استاندار یزد، فرماندار اردکان و نماینده مردم اردکان سخنان خارج از عرف و اخلاقی مطرح و حتی تهدید به شکایت در ریاست جمهوری کرده است!

خبرنگار ما موفق به صحبت با افخمی دیگر عضو شورای شهرستان نشد؛ هرچند طبق گفته‌های اعضای شورای اسلامی شهرستان، به نظر می‌رسد وی نیز همچون سایر اعضا، از صحبت‌های رییس فعلی شورا ناراحت باشد.

۱ دیدگاه

  • محمود نوریان

    امیدوارم جناب آقای عطری بیاد بیاورند که چه تعریفها از پروژه های مجتمع گندله سازی داشتند و چه درخواستهای شخصی.
    ایشان روحانی هستند و باید احترام این لباس مقدس را داشته باشند و بخاطر دنیای خود به آن بی احترامی نکنند