به همراه گزارش تصویری

تجربه بیاموزیم؛ نگاهی به نحوه بازدید و لباس ناطق نوری از یک واحد صنعتی در اردکان

یزدی نیوز نقدی به نپوشیدن کلاه ایمنی توسط امام جمعه اردکان در بازدید از گندله سازی این شهر مطرح کرد که توسط برخی رسانه ها جوسازی و مورد نقد قرار گرفت. نگاهی به تصاویر بازدید چندی پیش حجت الاسلام ناطق نوری چنین بازدیدی را با شیوه دیگر انجام داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، روز گذشه سایت یزدی نیوز نقدی به نپوشیدن کلاه ایمنی توسط امام جمعه اردکان در بازدید از گندله سازی این شهر با عنوان ه همراه عکس:نکته ای که امام جمعه در بازدید از گندله سازی اردکان رعایت نکرد! مطرح کرد که با توسط برخی رسانه ها جوسازی و مورد نقد قرار گرفت. هرچند ممکن است رعایت نکات ایمنی تحت شرایطی تغییر کند اما نگاهی به تصاویر بازدید چندی پیش حجت الاسلام ناطق نوری از اردکان و همین واحدهای صنعتی نشان می دهد روحانیون با تجربه و صاحب سبکی همچون ناطق نوری می دانند چگونه الگو روحانیت برای بازدیدهای اینچنینی باشند.

۱ دیدگاه

  • علی

    اون عکس مال دوره احمدی نژاد بود که به قول شما قطار بی ترمز بود اما عکس روحانی که اردکان گویا زد و شما را دمق کرد مال دولت تدبیر و امیده لذا امام جمعه به تبعیت از رئیس جمهور حاضر نشد کلاه ایمنی سر بداره خیلی قشنگ زد تو برجکدون و حالدون گرفت اگر مریض نبودی دنبال این چرندیات نمرفتی قسم کخورم بری روانشناس بگه بیماری داری و …