بهنوش بختیاری هم بادلواپسان همصدا شد!

no-thumbs

علی اصغر شفیعیان در یادداشتی در روزنامه آفتاب یزد به اظهارات اخیر بهنوش بختیاری علیه توافق ایران و 1+5 اعتراض کرد و نوشت: این استفاده از چهره یک «زن» بازیگر طنز آن هم بهنوش بختیاری، بسیار هوشمندانه بود، تبریک به دلواپسان هسته ای.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدیروز دیدم که به نقل از او در رادیو نوشته‌اند: «دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته‌ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!»

همین چند روز پیش در گروهی به یکی از دوستان بارها مثال ‫شجریان‬ را زدم و گفتم که استفاده از یک خواننده مثل او در سیاست غلط است و حمایت‌های او هم نباید مورد توجه قرار می‌گرفت. فقط این را در مورد دلواپسان نمی‌گویم، برای همه همین نظر را داریم. اشتباه  است.

اما این که دلواپسان به جای کفن پوشی برای این چیزی که خیانت می‌خوانند، به سراغ امثال بهنوش بختیاری می‌روند هم مسخره است و هم قابل تحسین و نشان از پیشرفت دارد البته توهین کلا غلط است، اما او یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس، ضمن این که چون نیازمند حضور در صداوسیماست و چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه‌ افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد، فقط نشانه‌ سوءاستفاده‌ دلواپسان از چهره‌هاست.

سوءاستفاده کلا غلط است، چه گدایی که از بچه‌اش برای مظلوم نمایی سوءاستفاده می‌کند، چه دلواپسی که از چهره‌ یک زن بازیگر طنز سوءاستفاده می‌کند. اما اگر واقعا در فضای آزاد نظر مزخرفی اینچنینی می‌داد، خب می‌گفتیم که بی‌سواد است و از توافقی در این سطح اهمیت، فهمی ندارد و این طبیعی می‌توانست باشد.

یکی گفت که اصلا نظر ‫بهنوش‌بختیاری‬ به اندازه‌ بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد! گفتم: به آن اندازه هم ارزش ندارد، حتی اگر کاملا مستقل باشد. چون حداکثر این است که نظر بهنوش بختیاری از منافعش در صداوسیما نمی‌کاهد اما نظر امثال بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد در حمایت از جریان اصلاحات حتما برایشان هزینه‌هایی دارد.

به هر حال هر کسی حرفش به اندازه‌ خودش ارزش دارد، دقلک به اندازه‌ خودش… اما مضحک آنجاست که دلواپسانی حرف علی اکبرصالحی‬ و جواد ‏ظریف‬ را هم قبول ندارند.

۱ دیدگاه

  • محمد

    با سلام
    بعنوان یک نفر دانشگاهی طرفدار تفکرات اصلاح طلبانه در کشور، از خواندن متن پر از اهانت شما بسیار متاسفم. تا دوستانی اینچنین وجود دارد، برای از بین بردن حرکت اصلاح طلبی در کشور نیازی به دشمن نیست.