۵۰۰ کلاه ایمنی به موتورسواران یزد اهدا شد

no-thumbs

شهرداری یزد امروز با برگزاری همایشی، 500 کلاه ایمنی به موتورسواران این شهر اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از فارس، شهردار حمیدیا  در همایش اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران اظهار داشت: متاسفانه عامل مرگ بسیاری از تصادفات در موتورسیکلت‌سواران، مربوط به ضربه مغزی و عدم استفاده از کلاه ایمنی است که باعث از بین رفتن جوانان به عنوان سرمایه‌های کشور و استان می‌شود.

سیدعلی میرنژاد افزود: متاسفانه بیشترین تعداد تلفات موتورسیکلت‌سواران مربوط به سنین ۲۰ سال به بالا است که صدمات جبران‌ناپذیری به خانواده‌ها می‌زند به عنوان نمونه، چهار نفر از فوتی‌های مربوط به موتور از جوانان شهر حمیدیا بودند که به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی و ضربه مغزی فوت شده‌ و خانواده‌های آنها دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند.

وی ادامه داد: مسئولان همواره تلفات و مجروحان تصادف را مشاهده کرده و دلسوزانه از شهروندان برای استفاده از کلاه ایمنی درخواست می‌کنند که امیدواریم موتورسواران به این امر اهمیت دهند و برای جان خود ارزش قائل باشند.

شهردار حمیدیا خاطر نشان کرد: به منظور بهره‌مندی از شهروندان قانونمند و شهری ایده‌آل، در حد بضاعت خود ۵۰۰ کلاه ایمنی تهیه شده و امروز بین شهروندان موتور سیکلت‌سوار توزیع می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این عمل مورد توجه دیگر ارگان‌ها نیز قرار گیرد و آنها نیز در این مسیر فعالیت کنند زیرا با توجه به از بین رفتن جوانان و سرپرستان خانوار در تصادفات موتورسیکلت، مشکلات بسیاری به وجود می‌آید.

میرنژاد تاکید کرد: حتی یک نفر فوتی به خاطر عدم استفاده از کلاه ایمنی نیز زیاد است و امیدواریم روزی به شرایطی برسیم که دیگر موتورسواری به خاطر عدم استفاده از کلاه ایمنی جان خود را از دست ندهد.

۱ دیدگاه

  • محمد

    با سلام در تیتر خبر عنوان شده شهرداری یزد در صورتی که تمام مراسم و اهدای کلاه توسط شهرداری حمیدیا برگزار شده است.لطفا اصلاح کنید