کلنگ احداث ساختمان دادسرای عمومی بافق

کلنگ احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب بافق با حضور رئیس کل دادگستری استان یزد به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان یزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ احداث دادسرای عمومی و انقلاب بافق به زمین زده شد.

رییس کل دادگستری استان یزد در این آیین با اشاره به اهمیت تجهیز و فراهم نمودن امکانات مناسب برای قضات و مسئولان قضایی اظهار داشت:باید با فراهم کردن امکانات لازم و در اختیار مسئولان قضایی قراردادن این امکانات دغدغه فکری این مسئولان را که در برقراری عدالت در جامعه فعالیت می کنند در جهت صدور هرچه بهتر احکام در جامعه را کاهش داد.

محمدرضا حبیبی درادامه گفت: ساختمان فعلی دادگستری بافق با توجه به فرسودگی، در خور شأن و جایگاه قاضی و مراجعان به این نهاد نیست که ما امیدواریم با ساخت و تجهیز ساختمان جدید، مردم بافق بتوانند تا پایان نیمه اول سال ۹۵ از ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان بهره مند شوند.

امام جمعه بافق نیز در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) توجه ویژه مسئولان قوه قضائیه به این شهرستان را در راستای فراهم کردن امکانات لازم در زمینه اجرای عدالت و پیشگیری از وقوع جرم را خواستار شد و اظهارداشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرارگیری شهرستان بافق در محل ترانزیت مواد مخدر و وقوع جرائم مختلف دراین زمینه میطلید که امکانات لازم در زمینه پیشگیری از جرم و برخورد با متخلفان فراهم شود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی فراهم کردن امکانات رفاهی لازم برای مسئولان امر قضاء در این شهرستان را از ضروریات این نهاد عنوان کرد و افزود: باید با یک نگاه ویژه ای به شهرستان بافق نسبت به فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت قضات در اجرا عدالت و اقامه عدل در شهرستان اقدام لازم صورت گیرد.

فرماندار بافق نیز در این آیین با عرض خیر مقدم و گرامی داشت ایام لیالی قدر به بیان اقدامات انجام گرفته در زمینه تملک زمین این ساختمان پرداخت و گفت: شهرستان بافق با دارا بودن پتانسیل و ظرفیت های بالای خود تاکنون به پیشرفت و جایگاه مناسبی دست نیافته است.

سید مهدی طلایی مقدم با تاکید بر اینکه شهرستان بافق از موقعیت خاص و حساسی برخوردار است توجه ویژه مسئولان قوه قضائیه در پیشگیری از وقوع جرائم و فراهم ساختن زیرساخت های لازم در تامین امنیت مردم  این شهرستان را خواستار شد.

گفتنی است ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافق در زمینی به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی قوه قضائیه احداث و در نیمه اول سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

۱ دیدگاه