اجازه فعالیت به هتل‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد: هتل‌ها پس از درخواست کتبی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش یزدی نیوزسید مصطفی فاطمی با اشاره به اینکه برخی از صنوف فعالیت خود را آغاز کرده اند، گفت: هتل‌ها پس از درخواست کتبی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تایید بازرسان این اداره کل در اجرای پروتکل‌های مربوطه می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: کلیه‌  اقامتگاه‌های رسمی و نیمه رسمی، زائرسراها، و مهمان سرا‌های ادارات تا زمانی که ستاد استانی مبارزه با کرونا تایید نکرده است، تعطیل خواهد بود.
فاطمی با بیان اینکه سلامت جامعه و مسافران از هرچیزی مهمتر است، افزود: هتل‌ها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سختگیرانه که از سوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ابلاغ می‌شود می‌توانند فعالیت داشته باشند.
وی  گفت : در تلاشیم تا استان یزد با رعایت کامل مسائل بهداشتی به چرخه اقتصاد گردشگری بازگردد لذا مدیران هتل‌ها برای فعالیت ابتدا باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و کد مربوطه را دریافت کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به اینکه با فعالیت خانه‌های غیرمجاز برخورد می‌شود، افزود: به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان مردم در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز آن را به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند.
فاطمی فعالیت اینگونه واحد‌ها را تهدیدی برای سلامت جان مسافران دانست و  گفت : بازید‌ها در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی بطور مستمر انجام می‌شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..