معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:

ضرورت به‌کارگیری تمام ظرفیت استان برای جهش تولید با حفظ حقوق کارگران و حمایت از کارفرمایان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست کمیسیون کارگری استان بر ضرورت به‌کارگیری تمام ظرفیت استان برای جهش تولید با حفظ حقوق کارگران و حمایت از تداوم فعالیت کارفرمایان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، "احمد تر‌حمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست کمیسیون کارگری استان که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد پس از شنیدن دیدگاه ها و مسائل کارگری اعضای حاضر در جلسه، گفت: مشکلات کارگری باید به صورت مصداقی دقیق و کارشناسی شده به کمیسیون کارگری استان ‌اعلام شود تا رفع این موارد در دستورکار قرار گیرد.

ترحمی ادامه داد: ما نیازمند آمار و گزارش تحلیلی همراه با ارائه راهکار دقیق هستیم و لازم است تحلیلی از سال گذشته و دورنمایی از سال جاری با توجه به شعار سال، جهش تولید، دوران پسا ‌کرونا و تداوم و تشدید تحریم‌ها داشته باشیم.
رئیس کمیسیون کارگری استان همچنین بر ضرورت به‌کارگیری تمام ظرفیت استان برای جهش تولید با حفظ حقوق کارگران و حمایت از تداوم فعالیت کارفرمایان تاکید کرد و افزود: به کارگران عزیز استان اطمینان می دهیم ‌‌همه ظرفیت ها و ابزار قانونی را برای حمایت از آنها به کار گیریم تا معوقات حقوق و نارضایتی های آنها به حداقل برسد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم‌های هوشمند و حداکثری اعمال‌شده، تبعات بیماری کرونا، حوادث غیرمترقبه شامل: سیل و زلزله و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم ها از جامعه کارگری ‌استان انتظار داریم نهایت توان خود را در خدمت تولید و جهش تولید قرار دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خواستار تقویت و تکمیل تشکل های کارگری استان و حداکثر تعامل و تفاهم بین کارگران و کارفرمایان شد و گفت: راهبرد و سیاست بنیادین کشور که تولید ملی و جهش تولید است محور برنامه ها و سیاست گذاری های مدیریت ارشد استان است.
جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر، ‌ادامه داد: از اینکه امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم روز کارگر به صورت تجمعی وجود ندارد از جامعه کارگری عذرخواهی می‌کنیم.
ترحمی در پایان اظهار امیدواری کرد: از سو‌ی خانه کارگر و تشکل های کارگری استان برنامه های روز کارگر به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت رسانه ها برگزار شود و بر پیگیری و در دستورکار قرار گرفتن مطالبات جامعه کارگری استان از مجاری ذیربط تاکید نمود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..