مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد:

فعالیت مساجد در ماه رمضان مستلزم رعایت پروتکل بهداشتی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این‌که فعالیت دوباره مساجد به خصوص در ماه مبارک رمضان تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناست گفت: بعد از تدوین پروتکل بهداشتی لازم فعالیت مساجد به زودی از سرگرفته شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «علیرضا نجیمی» در جمع روحانیون اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی برای امور فرهنگی و تبلیغی در نبود مساجد باید محور اقدام همه مبلغان دینی قرار گیرد .

 
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت در رزمایش کمک مومنانه، افزود: این رزمایش در راستای کمک به نیازمندان با محوریت مساجد و همکاری خیران و پیگیری روحانیون برگزار می‌شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که تبلیغات اسلامی به دنبال تهیه دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مساجد، حسینیه‌ها و مجالس اهل بیت (ع) است،‌گفت: بعد از تدوین پروتکل بهداشتی لازم فعالیت مساجد به زودی از سرگرفته شود.
 
حجت‌الاسلام «علی کارگر» معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یزد،‌تصریح کرد: اگر بزودی فعالیت مساجد آغاز نشود باید اقدام‌ها در قالب فعالیت‌های فرهنگی از طریق فضای مجازی شامل برگزاری مجالس روضه خوانی، ختم قرآن و خواندن دعا تدوین و اجرایی شوند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مساجد در ماه مبارک رمضان بسته باشد مردم به جای افطاری دادن می‌توانند با همکاری امام جماعت مساجد و هیات امنا به شناسایی افراد کم بضاعت بپردازند و بسته‌هایی در قالب معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع کنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..