راه‌اندازی آشپزخانه مرکزی طبخ غذا برای نیازمندان در یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد: همزمان با ماه مبارک رمضان آشپزخانه مرکزی کمیته امداد استان برای طبخ اطعام نیازمندان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد شجاعان بابیان اینکه امسال نیز اطعام نیازمندان با مشارکت خیران همدل و همراه انجام می‌شود، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان آشپزخانه مرکزی کمیته امداد استان یزد برای طبخ اطعام نیازمندان در قالب طرح هم‌سفره و به منظور رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت کامل اصول بهداشتی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد این نهاد برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت حسنه اطعام نیازمندان، افزود: با توجه به اینکه به علت شیوع بیماری کرونا امکان گستراندن سفره‌های اطعام و افطاری برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم نیست، این نهاد در نظر دارد علاوه بر توزیع جیره غذای خشک در قالب کیسه‌های همیان مولا، نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی در بین خانوار‌های نیازمند سراسر استان از طریق مراکز نیکوکاری محله اقدام کند.
شجاعان ادامه داد: کنترل و نظارت لازم در خصوص رعایت موارد بهداشتی در بسته‌بندی و توزیع غذای گرم در بین خانوار نیازمند در سطح استان انجام می‌شود تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد آمادگی دارد برای تحقق نیات مردم نیکوکار استان یزد از طرف آن‌ها نسبت به طبخ و توزیع اطعام و افطار اقدام کند، به همین منظور شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۴۵ برای واریز کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.
وی افزود: کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه و وبسایت همسفره www.hamsofreh.ir برای پرداخت‌های غیرحضوری کمک‌ها طراحی‌شده است.
شماره تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ و تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۷۸۸۷ نیز پاسخگوی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در اطعام نیازمندان است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..