مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

بسته‌های حمایتی برای جبران زیان باشگاه‌داران یزد تعریف می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به تعطیلی چند ماهه باشگاه های ورزشی در پی شیوع ویروس کرونا گفت: با رایزنی های انجام شده، بسته های حمایتی برای جبران ضرر باشگاه‌ها تعریف می شود.

به گزارش یزدی نیوز مسعود شریعتی در جمع باشگاهداران استان یزد ضمن تقدیر از باشگاهداران که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی خود کرده‌اند، اظهار داشت: نزدیک به دو ماه است که کسب و کارهای مختلف با مشکل مواجه هستند و از رونق افتاده‌اند و فعالان آنها با مشکلات معیشتی فراوانی روبه‌رو هستند و از جمله مراکزی که به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شده و فعالان آنها با مشکل مواجه شده‌اند، مراکز ورزشی و باشگاه‌های ورزشی است.

 
وی با اشاره به اینکه در نامه‌های جداگانه به وزارت ورزش و جوانان و استانداری یزد خواهان حمایت و ایجاد بسته‌های حمایتی از باشگاهداران شدیم، افزود: در راستای حمایت از باشگاهداران تمهیدات مختلفی برای حل مشکل آنها در نظر گرفته شده است، پیشنهاداتی مانند عدم دریافت دیرکرد وام‌های آنها، پرداخت تسهیلات ویژه برای آنها و پیشنهادات متعددی با همکاری سازمان‌های مختلف و استانداری برای حل مشکلات آنها ارائه شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نیز در نامه‌ای به معاونت اقتصادی رئیس جمهور ضمن ارائه مشکلات باشگاهداران، بسته‌های حمایتی را در چند بند پیشنهاد دادند که مقرر شد تا باشگاهداران برای استفاده از این بسته‌ها به وزارت ورزش و جوانان معرفی شوند که امیدواریم هر چه زودتر بتوان کمک شایانی به باشگاه داران شود.
 
شریعتی خاطرنشان کرد: همچنان در جلسات مختلف برای حل مشکلات و جبران ضررهای آنها پیشنهادات مختلف ارائه می‌شود و مشکلات آنها را پیگیری می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: در مورد اماکن ورزشی که از طریق ماده ۸۸ واگذار شده‌اند اعم از هیأت‌های ورزشی و اشخاص نیز در مدت زمان تعطیلی‌های اخیر اجاره بها گرفته نمی‌شود و مدت تعطیلی به پایان قراردادشان افزوده خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه توجه و اهمیت ویژه به سلامت مردم و الزام به رعایت مصوبات ستاد مبارزه باشیوه کرونا کشور و استان توسط همه بیان داشت: از همراهی و همکاری باشگاهداران عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه تعطیلی باشگاه‌ها و امکان ورزشی تا نیمه اردیبهشت ماه تمدید شده است، درخواست دارم این همکاری همچنان ادامه پیدا کند و باشگاهداران و مربیان هنرجویان و عموم مردم را به ورزش در خانه ترغیب کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..