معاون شهردار یزد خبر داد:

آغاز عملیات تقاطع آتش‌نشان یزد پس از جابجایی تاسیسات

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان این‌ که تقاطع غیرهمسطح شهدای آتش‌نشان به صورت مسیر زیرگذر و چهارراه چراغدار به اجرا در می‌آید، گفت: عملیات اجرایی این طرح پس از جابجایی تأسیسات آغاز می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی سلمانی ندوشن» در حاشیه نشست برنامه‌ریزی فعالیت‌های عمرانی شهرداری یزد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح بلوار دانشجو با خیابان نعیم آباد و بلوار شهدای آتش نشان با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان پیمانکار طرح برگزار شد، این نتیجه به دست آمد که به منظور جابجایی تأسیسات و اعلام هزینه های آن، مکاتباتی با شرکت‌های حفار انجام شود.

 
وی با بیان این‌ که پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است، افزود: عملیات عمرانی این طرح که به صورت مسیر زیرگذر و چهار راه چراغ‌دار به اجرا در می آید، پس از جابجایی تأسیسات آغاز شده و طی مدت یک سال تکمیل می‌شود.
 
معاون امور زیربنایی شهرداری یزد گفت: طرح تقاطع غیر همسطح بلوار دانشجو با خیابان نعیم آباد و بلوار شهدای آتش نشان، در راستای تکمیل رینگ شهری، به صورت زیر گذر و دو باند رفت و برگشت هرکدام به عرض هفت و نیم متر و صرف اعتبار عمرانی پیش بینی شده به میزان ۲۲۵ میلیارد ریال ساخت خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: طول زیر گذر ۵۳۲ متر و مساحت عرشه این تقاطع بیش از یک هزار متر مربع است و زیرگذر آن در مسیر بلوار دانشجو به اجرا در می‌آید.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..