فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

بانک اطلاعاتی مکرمین و جهادگران بسیج در یزد تشکیل شد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه بانک اطلاعاتی مکرمین و جهادگران بسیج در یزد تشکیل شد، گفت: تمام ظرفیت بسیج در خدمت رفع مشکلات مردم در دوران شیوع کرونا است.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ رضا پورشمسی، در نشست قرارگاه رزمایش مواسات یزد اظهار داشت: شکل گیری قرارگاه مواسات اقدام بسیار خوبی بود که به تاکید رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و امیدواریم بتوانیم این رزمایش را با موفقیت دنبال کنیم.

 
پورشمسی بیان کرد: یک بانک اطلاعاتی در شبکه بسیج تحت عنوان مکرمین و جهادگران در همین راستا ایجاد شده و این شبکه از تمام نقاط استان حتی دورافتاده‌ترین نقاط اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، جهادگرانی که همواره مشغول خدمت رسانی و در این عرصه حاضر هستند، شبانه روز کار می‌کنند و مانند دوران سیل و زلزله در حال خدمت رسانی هستند.
 
پورشمسی با تاکید بر اینکه مشکلات مردم در این دوران با یکدیگر متفاوت است، گفت: مشکلات تغذیه، درمان، اشتغال و مسائل بسیار دیگری وجود دارد که برای هر خانواده ممکن است یک یا چند مورد آنها وجود داشته باشد؛ به همین دلیل سعی کردیم در بانک اطلاعاتی تمام این موارد را مدنظر قرار دهیم.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این بانک اطلاعاتی و شبکه جهادگران در راستای رفع مشکلات مردم به صورت کامل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
پورشمسی گفت: بسیج به عنوان یک تشکل بزرگ مردمی در استان یزد در خدمت ستاد و رزمایش است و هرآنچه که تصمیم گیری شود را این مجموعه بزرگ و پرظرفیت انجام می‌دهد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..