فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

بسته‌های معیشتی رمضان در دو مرحله بین مردم یزد توزیع می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع بسته های معیشتی رمضان طی دو مرحله بین مردم کم بضاعت استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ رضا پورشمسی  در دیدار فرماندهان سپاه و بسیج استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: در استان یزد در مجموع ۲۵۷ هزار خانوار ایرانی و ۱۱ هزار خانوار اتباع خارجی زندگی می‌کنند که تاکنون ۲۵ هزار خانوار دارای مشکلات معیشتی در این استان شناسایی شده‌اند.

 
وی با اشاره به رزمایش کشوری کمک مومنانه بیان کرد: برای دوم اردیبهشت، توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در دستور کار قرار گرفته و به عنوان مرحله اول رزمایش کمک مومنانه آماده شده تا توزیع شود.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه این رزمایش ذیل قرارگاه مواسات با محوریت نماینده ولی فقیه در استان یزد فعالیت می‌کند، گفت: مرحله دوم رزمایش هم پیش از نیمه اول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و تاکنون ۶ هزار بسته با ارزش ۴ میلیارد جمع آوری و توزیع شده است.
 
پورشمسی با بیان اینکه باید کمک‌های مردمی به صورت هماهنگ در استان انجام شود، عنوان کرد: در برخی موارد مشاهده شده بود که برای یک خانواده نیازمند سه بسته کمک از سوی نهادهای مختلف ارسال شده اما تعداد کمی خانوارهایی هم بودند که اصلاً کمک دریافت نکردند که باید در دور جدید کمک‌ها، این مشکل وجود نداشته باشد.
 
وی از جذب اعتبارات برای محرومیت زدایی در استان یزد از سوی سپاه الغدیر خبر داد و گفت: سال گذشته در روستاهای محروم شهرستان‌های خاتم، ابرکوه و بهاباد فعالیت‌های بسیار خوبی از سوی سپاه و بسیج انجام شد و امسال هم قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قرار است با همکاری نهادهای متولی اقدامات خوبی انجام دهد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تشکیل و راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه یزد خبر داد و گفت: در این قرارگاه مغزافزار، نرم افزار و سخت افزارهای سپاه در حوزه کمک‌های مردمی شکل می‌گیرد و می‌توانیم در حوزه‌های مختلف مورد نیاز جامعه فعالیت کنیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..