خداقوت به کادر درمانی بیمارستان ابرکوه به سبک حافظان عَلَم

گروه سرود حافظان علم ابرکوه با هدف گفتن خداقوت به کادر درمانی بیمارستان خاتم الانبیاء این شهر و در جهت ارتقای نشاط اجتماعی با حضور در محوطه باز این بیمارستان به اجرای سرود پرداختند.

به گزارش یزدی نیوز«مسعود امیدواری» مسئول گروه سرود «حافظان عَلَم» شهرستان ابرکوه  با اشاره به اجرای این گروه در محوطه بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) بیمارستان ابرکوه، گفت: این اقدام با هدف افزایش نشاط و روحیه در بین کادر درمانی و بیماران بیمارستان به ویژه مبتلایان به کرونا و همچنین عرض خداقوت و خسته نباشید به کادر درمانی این بیمارستان انجام شد.

 
وی ابراز کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه زبان هنر در بیان مسائل روز جامعه و همچنین تأثیرگذاری این زبان در ایجاد شادی و نشاط میان افراد، اعضای گروه حافظان علم بهترین هدیه برای مدافعان سلامت و قدردانی از تلاش‌های آنان در شرایط بحرانی مقابله با کرونا را اجرای سرود دانستند.
 
امیدواری ادامه داد: گروه سرود حافظان عَلَم یکی از زیرمجموعه‌های قرارگاه دانش‌آموزی و خانه طلاب جوان خشت اول که از مؤسسات دوازده‌گانه جبهه فرهنگی ندای بهشت را تشکیل می‌دهد و خود را عهده‌دار تربیت دانش‌آموزان تراز انقلابی می‌داند، است.
 
وی افزود: این گروه از ۳۰ ماه قبل با ۴۰ عضو کار خود را به صورت عمومی شروع کرده و پس از مراحل مختلف و گذراندن آموزش‌های تخصصی، در ادامه با ۱۲ عضو در سرود و ۹ عضو نیز در تواشیح فعالیت خود را تاکنون پیش برده است.
 
مسئول گروه سرود حافظان علم ادامه داد: این گروه به منظور استعدادیابی و شناسایی نوجوانان مستعد، از متقاضیان ۹ تا ۱۵ سال عضوگیری کرده و پس از آموزش آنان را به فراخور به گروه‌های اصلی تزریق می‌کند.
 
امیدواری هدف از تشکیل این گروه را انتقال معارف اصیل انقلابی و آداب اجتماعی در یک فرم مورد پسند مردم با ذائقه  هنری عنوان کرد و گفت: حافظان عَلَم بیشتر به دنبال انتقال حس حماسی و آداب اجتماعی زیر سایه انقلاب اسلامی است که در قالب‌های متفاوت محتوای خود را ارائه می‌دهد.
 
گروه سرود حافظان علم ابرکوه تاکنون بیش از ۱۰۰ اجرای شهرستانی و استانی داشته است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..