معاون استاندار خبر داد؛

لغو ممنوعیت تردد بین شهری در استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ممنوعیت تردد میان شهرستان‌های استان یزد لغو شد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان»، با بیان این‌ که شهروندان باید به منظور مقابله با شیوع کرونا همچنان نسبت به رعایت و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند اقدام کنند، اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا، تمام اصناف و کارگاه های تولیدی استان یزد موظف به رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل ابلاغی مقابله با کرونا هستند.

 
وی لغو ممنوعیت تردد میان شهرستان‌های استان یزد را از دیگر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا دانست و افزود: این مهم از بعد از ظهر یکشنبه ۲۴ فروردین در سطح استان اجرایی شده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه از شهروندان خواست تا با رعایت کامل نکات بهداشتی همچنان از تردد غیرضروری در سطح معابر درون شهری و برون شهری خودداری کنند.
 
صادقیان گفت: برای مهار بیماری کرونا نیازمند همراهی و همدلی مردم هستیم و امیدواریم زنجیره این ویروس هرچه سریعتر با مشارکت جدی شهروندان قطع شود.
 
این مسئول با بیان این‌ که بحث مدیریت شیوع کرونا در یزد همچنان در دستور کار کادر درمانی و دست‌اندرکاران اجرایی این استان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همراهی مستمر مردم شاهد کاهش تردد در مبادی ورودی شهر یزد هستیم و امیدواریم این روند تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه داشته باشد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..