نذری ۲۷۰ میلیون تومانی خادمیاران رضوی استان یزد

خادمیاران رضوی استان یزد به مناسبت نیمه شعبان، ۲۷۲ میلیون تومان، گوشت نذری، بسته کمک معیشتی و غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش یزدی نیوز، معاون محرومیت زدایی دفتر آستان قدس رضوی استان یزد گفت: فراخوانی در ابتدای ماه شعبان برای جمع آوری کمک‌های مردمی بین خادمیاران و علاقمندان به امام رضا(ع) اعلام شد که با استقبال خوبی روبرو شد

کفیل الناس افزود :  ۴۸ راس گوسفند با اعتبار ۱۲۵ میلیون تومان با نیت خیرین تهیه و در روز نیمه شعبان ذبح و بین ۱۲۵۰ خانواده نیازمند در سراسر استان توزیع شد. 
وی با اشاره به فعالیت گسترده خادمیاران در این زمینه گفت : ۱۰۰۰ بسته غذایی و کمک معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، حبوبات، ماسک و لوازم بهداشتی نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان و محرومین توزیع شد.
معاون محرومیت زدایی دفتر آستان قدس رضوی استان یزد افزود: بیش از ۵۱۰ پرس غذای گرم تبرکی هم توسط خادمیاران رضوی استان طبخ و بین مددجویان و محرومین توزیع شد. 
کفیل الناس گفت :  با برنامه ریزی که صورت گرفته است تلاش می کنیم تا پایان بیماری کرونا این فعالیت‌های خیرخواهانه را ادامه دهیم. 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..