عضویت ۱۲۰۰ دانشجو در پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در یزد

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به نقش دانشجویان در ارتقا سطح آگاهی مردم در امر مبارزه با کرونا، گفت: تاکنون ۱۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان عضو پویش دانشجویی مبارزه با کرونا شده‌اند.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «روح اله عسکری» با اشاره به اهمیت تشکیل پویش دانشجویی مبارزه با کرونا از طرف وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: هدف‌اصلی از ایجاد این طرح استفاده از حداکثر توان دانشجویی برای مبارزه با این مهمان ناخوانده است.

 
وی افزود: در ابتدای امر و شروع ورود کرونا به ایران دانشجویان چند دانشگاه از جمله یزد به صورت خود جوش شروع به فعالیت در این زمینه کردند که بعد با هماهنگی‌های صورت گرفته بین وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم و دانشگاه آزاد این پویش منسجم و به صورت کشوری‌ فعالیت خود را ادامه داد.
 
مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به این‌که طی ۴۰ روزگذشته ۱۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان به عضویت این پویش درآمدند، گفت: مخاطبین این طرح تمام دانشجویانی هستند و وجه مشترک تمام افراد در این طرح داشتن روحیه فداکاری و در کنار مردم بودن برای آگاه سازی و مبارزه با این اپیدمی جهانی است.
 
 به نقل از وبدای یزد، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد:  از آنجایی که این پویش بصورت مجازی مشغول فعالیت است، لذا همه دانشجویان علاقمند از دانشگاه‌های سراسر استان می‌توانند به آن بپیوندند و با علاقه، تخصص و دانش خود به این امر کمک کنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..