اهداء ۵۰۰۰ محلول ضدعفونی از سوی اطلاعات سپاه یزد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به کشفیات و دستاوردهای سپاه استان در بحث مقابله با شیوع کرونا، گفت: پنج هزار محلول ضدعفونی دست اهدایی از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به استان یزد به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی اهداء شد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «حسین زارع‌کمالی»  با اشاره به اهمیت خدمات سپاه برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: سپاه الغدیر از ابتدای همه‌گیر شدن ویروس کرونا در استان یزد، ارائه خدمات متعدد اعم از گندزدایی، توزیع بسته‌های معیشتی و همراهی نیروی انتظامی در کاهش ترددهای درون شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

 
وی برگزاری رزمایش پدافند میکروبی در تمام شهرستان‌های استان یزد را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه دانست و افزود: برابر دستور مقام معظم رهبری و ابلاغ فرمانده کل سپاه، سپاه الغدیر یزد تا پایان رفع آلودگی کامل برای مردم و در کنار مردم خواهد بود.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد، گفت: ضدعفونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به وسیله پهباد و برپایی چهار نقاهتگاه ویژه بهبود یافتگان کرونایی در شهرستان‌های مختلف استان، از دیگر اقدامات سپاه الغدیر است.
 
زارع‌ کمالی در ادامه تصریح کرد: به دنبال هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده پنج هزار محلول ضدعفونی دست از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان یزد تحویل و سپاه الغدیر نیز این مهم را به منظور توزیع بین بیمارستان‌های استان به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تحویل داد.
 
وی در پایان ارزش این محموله اهدای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: کارگروه رصد و پایش استان یزد نیز تاکنون موفق به کشف و ضبط بیش از ۵۰ هزار انواع ماسک، ۲۵ هزار لیتر الکل، ۱۷۰ هزار انواع دستکش و ۱۰ تن مواد شوینده غیراستاندارد شد که بعد از صورت جلسه کشف تمام آنها به دستگاه‌های مربوطه تحویل شدند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..