معاون علوم پزشکی یزد:

وضعیت کرونا در بیمارستان مهریز ثبات گرفت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به برقراری ثبات ورودی و خروجی بیماران کرونایی به بیمارستان مهریز، خواستار تداوم همکاری مردم در مهار این بیماری با در خانه ماندن شد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «محمود نوری شادکام» در جریان بازدید از سی تی اسکن، اورژانس و بخش بستری بیماران مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز، از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان ابراز رضایت کرد و از تلاش پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان این مرکز درمانی قدردانی کرد.

 
وی انگیزه پرسنل بیمارستان مهریز برای خدمت به بیماران را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: بیمارستان مهریز در ارائه خدمات به بیماران و به ویژه بیماران کرونایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به لحاظ ورودی و خروجی بیماران در این بیمارستان در وضعیت ثبات قرار داریم ولی همچنان مردم همکاری لازم را در خصوص قرنطینه خانگی داشته باشند.
 
 معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین گفت: همانطور که پرسنل درمان در حال فداکاری و ایثار جهت ارائه خدمات به بیماران هستند، مردم نیز باید با درک شرایط موجود، مسائل مربوط به بهداشت و ماندن در خانه را رعایت کنند تا به زودی شاهد کاهش این بیمارستان در سطح جامعه باشیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..