عضو شورای شهر یزد:

فعالیت در پروژه‌های شهرداری یزد از ۲۱ فروردین آغاز می شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تعطیلی پروژه های شهرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: فعالیت در این پروژه ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۲۱ فروردین آغاز می شود.

به گزارش یزدی نیوز محسن عباسی هرفته، در دیدار اعضای شورای شهر یزد با مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی از ۲۱ فروردین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد زیرا بخشی از نیروهای کار، کارگران ساختمانی هستند که دچار مشکلات معیشتی شدند.

 
وی افزود: مدیریت بحران در کشور باعث شد در مقایسه با دیگر کشورها شرایط بهتری را شاهد باشیم و امیدوارم با تأمین منابع پایدار، کمک‌های معیشتی کوتاه مدت و راه اندازی اصناف در چارچوب پروتکل‌ها شاهد رفع مشکلات باشیم.
 
دولت پروتکل مشخصی برای آغاز به کار اصناف تدوین کند
 
سخنگوی شورای شهر یزد نیز در این دیدار، موج کرونا را فرصتی تازه دانست و اظهار داشت: کرونا فرصتی ایجاد می‌کند تا زندگی را به شکل جدید تجربه کنیم.
 
حمیدرضا قمی با اشاره به آغاز به کار اصناف یزد بیان کرد: معیشت ۲۰۰ هزار نفر با اصناف گروه خورده است که در این مدت دچار آسیب شده‌اند و دولت پروتکل مشخصی برای آغاز به کار اصناف تدوین نکرده و ضروری است برای شروع به کار آنها برنامه‌ای مشخص اعلام شود.
 
قمی ادامه داد: خوشبختانه اپلیکیشن‌های بسیار خوبی در این مدت ایجاد شده است و به طور قطع برای رونق کسب و کارها و نظام توزیع هم امری ضروری است.
 
همه نهادها در رفع مشکلات حاصل از کرونا همکاری کنند
 
عضو دیگر شورای شهر یزد نیز از گستردگی کار و ارتباط خوب خانه فرهنگ صدوقی با جامعه صنعت قدردانی کرد و با توجه به حمایت‌های انجام شده از قشرهای آسیب دیده گفت: توزیع بسته‌های معیشتی کار مقطعی است و باید برای آینده این افراد برنامه ریزی شود تا پس از این بحران اشتغال پایدار داشته باشند.
 
الهه جورابی ادامه داد: در شرایط درآمدی شهرداری و پروژه‌های نیمه تمام شهر امکان رفع همه مشکلات نیست و لازم است همه نهادها در حل مشکلات کمک کنند.
 
مهدی کاشفی زاده، عضو دیگر شورای شهر یزد نیز بر استمرار کمک‌ها به بخش درمان تاکید کرد و با توجه به مشکلات ایجاد شده در برابر این بیماری، نشاط اجتماعی و انجام برنامه‌های فرهنگی پس از این بحران را خواستار شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..