فرماندار تفت خبر داد:

ورود غیرساکنین با ارائه معرفی‌نامه دهیاری به روستاها مجاز نیست

فرماندار شهرستان تفت ارائه معرفی‌نامه توسط دهیاری یا تماس تلفنی دهیاران با عوامل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای ورود افراد ساکن غیردائم به روستاها را پذیرفته ندانست و تاکید کرد: فقط ساکنان دائم با ارائه بیمه‌نامه‌ی خودرو که نشانی سکونت در روستا را دارند، امکان حضور در مناطق روستایی شهرستان تفت ر...

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا نوکار» تنها مسیر موجود به سمت تفت را کمربندی یزد- شیراز اعلام و اظهار کرد: برای اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه در تعطیلات پیش رو، مسیر ورودی به شهرستان تفت از سمت پل تقوی، پارک کوهستان و بلوار آیت الله حسنعلی تفت تا پایان اجرای این طرح مسدود است.

 
وی افزود: از ساکنان شهرهای تفت، نیر و بخ و روستاهای شهرستان تفت درخواست می‌شود، تردد خود را به حداقل برسانند و در صورت ضرورت تردد نیز حتماً بیمه نامه خودرو که نشان دهنده محل سکونت آنان در مناطق شهری و روستایی شهرستان است را به همراه داشته باشند و از مسیر کمربندی یزد- شیراز برای حضور در مناطق مختلف شهرستان استفاده کنند.
 
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، نوکار از ممانعت ورود افراد ساکن غیر دائم به شهرستان تفت خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و دهیاری‌های شهرستان در بسیاری از ورودی روستاهای شهرستان گروه‌های کنترل‌کننده ورودی و خروجی به روستا مستقر شده و از ورود افراد ساکن غیردائم جلوگیری خواهد شد.
 
وی دهیاران را مسئول اجرای رعایت قانون تردد در روستاهای این شهرستان دانست و گفت: دهیاران شهرستان بر اجرای دقیق عبور و مرور در معابر روستایی و کنترل ورود و خروج در مبادی ورودی روستاها نظارت کنند تا این قانون به خوبی در سطح روستاهای این شهرستان اجرایی شود.
 
این مسئول تاکید کرد: ارائه معرفی‌نامه توسط دهیاری یا تماس تلفنی دهیاران با عوامل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای ورود افراد ساکن غیردائم به روستاها توسط عوامل اجرایی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پذیرفته نیست و فقط ساکنان دائم با ارائه بیمه نامه خودرو که نشانی سکونت در روستا را دارند، امکان حضور در مناطق روستایی شهرستان تفت را خواهند داشت.
 
فرماندار شهرستان تفت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود بودن ورودی تمام روستاهای شهرستان تفت و محدودیت شدید تردد در این شهرستان، از هم استانی‌ها در خواست می‌شود با حضور در منازل خود در اجرای بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای از بین بردن ویروس کرونا، مسئولان را همراهی کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..