مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

فعالیت ۲۵ پایگاه غربالگری در استان یزد

حرازی‌زاده زاده، از فعالیت ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد در ورودی‌های یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: درحال حاضر ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد داریم که چهارتای آن در ورودی‌های استان و سه تا نیز در ورودی شهرستان یزد است

 
حرازی زاده با بیان اینکه برای شکست ویروس کرونا همه باید دست به دست هم بدهیم، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به پشتوانه اعتماد مردم و به پشتوانه داوطلبان و اعضایش به سهم خود سعی می‌کند در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا نقش ایفا کند.
 
وی گفت: با توجه به اینکه تب یکی از علائم بیماری کرونا است، غربالگری و تب‌سنجی شهروندان، طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد به ما محول شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در ابتدای امر در مبادی ورودی پایانه مسافربری و همین‌طور و ایستگاه راه آهن این غربالگری انجام شد، اما کم کم و بر اساس مصوباتی که ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان اعلام کرد در چهار ورودی اصلی استان با مشارکت فرمانداری‌ها و بسیج پایگاه‌هایی ایجاد شد.
 
حرازی‌زاده اضافه کرد: بر اساس نیازی که فرمانداری‌ها اعلام کردند و نیازسنجی که شد، بنا بر وسع‌مان در هر کدام از شهرستان‌ها پایگاه‌هایی برای غربالگری و تب‌سنجی بر پا شد و هم اینکه به مردم هشدار بدهیم که خودشان باید از خودشان مراقبت کنند.
 
وی عنوان کرد: ما در حال حاضر ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد داریم که چهار تای آن در ورودی‌های استان و سه تا نیز در ورودی شهرستان یزد است.
 
منیع:خیرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..