پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد به مناسبت سال جدید

میرجلیلی به مناسبت حلول سال جدید پیامی خطاب به هم استانی‌های عزیز صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این پیام آورده است، هر سال بهار، بهانه‌ای بود برای تبریک تحول طبیعت و دگرگون شدن حال آدمی. امسال اما، دیگرگونه بهار را آغاز می‌کنیم.

مردمان عزیز استان یزد، نخست بهار را به یکایک شما تبریک می‌گویم و پس از آن از تمامی شما که با همدلی و همراهی‌تان راه را برای مبارزان جبهه‌ی سلامت هموار می‌سازید قدردانی می‌کنم.
محمد رضا میرجلیلی افزود: بی‌شک گذران ایام نوروز در خانه‌ها، پرهیز از دید و بازدید و میهمانی‌ها، خودداری از سفر و جابجایی‌های غیرضروری شهری تنها راه تضمین آینده‌ای ست که هر یک از ما برای خود و خانواده ترسیم کرده‌ایم. بودن در سایه پدر و مادر، آرامش گرفتن از گرمای حضور فرزندان و تجربه شادی در کنار دوستان و آشنایان را تنها و تنها با تجربه حضور در منزل و صبر می‌توان رقم زد.
همکاران فداکار من این روزها، برای سلامتی شما از جانشان دریغ نمی‌ورزند و بی‌شک بهترین قدردانی از این والامقامان، همکاری با آنها، رعایت بهداشت و ماندن در خانه‌هاست، تا هم از جان خویش مراقبت کنیم و هم از خستگی مدافعان سلامت بکاهیم.
وی در پایان افزود: امید که بهترین احوال برایمان رقم بخورد و بهار سلامتی به زودی به خانه‌هامان بازگردد. در این راه کوتاهی نخواهیم کرد و چشم امیدمان بعد از لطف الهی به همراهی شما مردم است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..