تمام محلات یزد تا پایان بحران کرونا شبانه‌روزی ضدعفونی می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی خط تولید لباس گان در یزد، گفت: هر شب بیش از ۲۵۰ نیروی بسیجی در قالب تیم های گندزدایی محلات، معابر و اماکن عمومی شهر یزد را ضدعفونی می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «عباس جوکار» با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در یزد، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، تمام فرآیند ضدعفونی شهر یزد به بسیج وگذار شده است.

 
وی با بیان این‌که تمام عملیات گندزدایی معابر با حضور کارشناسان آتش نشانی و دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود، افزود: هر شب بیش از ۲۵۰ نفر بسیجی عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر یزد را از ۱۰ نقطه مشخص به صورت منسجم انجام می‌دهند.
 
فرمانده ناحیه مرکزی یزد گستردگی گندزدایی را از جمله مهمترین ویژگی‌های فرآیند ضدعفونی معابر و محلات در این شهر میراث جهانی دانست و گفت: با توجه به این‌که در برخی از معابر محلات امکان تردد خودرو وجود ندارد، ۶۲ دستگاه موتورسیکلت مجهز به کوله پشتی حاوی مواد ضدعفونی برای گندزدایی محلات یزد تجهیز و ارائه خدمت می‌کنند.
 
سرهنگ جوکار با بیان این‌که عملیات گندزدایی بسیج تا تأمین کامل بهداشت شهری هر شب ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: حمایت از سلامت شهروندان و کمک به کادر درمانی و بهداشتی اولویت جدی برنامه‌های بسیج در بحث مقابله با شیوع کرونا در یزد است.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی خط تولید گان (لباس استریل ویژه کادر درمانی کرونا) با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ دست، یکی دیگر از اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه ناحیه مرکزی یزد است.
 
وی مشارکت مستمر خیرین یزدی را مهمترین ویژگی خدمات سپاه و بسیج در بحث مقابله با شیوع کرونا دانست و خاطرنشان کرد: محصولات این کارگاه در اولویت اول برای استان و در نهایت بر حسب نیاز به دیگر استان‌های کشور ارسال می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت مرکزی یزد در پایان با بیان این‌که خدمت رسانی به مردم یکی از اولویت های جدی سپاه است، گفت: خدمات سپاه و بسیج در بحث مقابله با شیوع کرونا تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..