معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:

بحران شیوع بیماری کرونا در استان یزد جدی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار‌ و جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه بحران شیوع ویروس کرونا در استان یزد جدی است، از هم‌وطنان در سراسر کشور خواست‌ از سفر به مقصد این استان پرهیز کنند زیرا هیچ گونه خدماتی به مسافرین و گردشگران ارائه نمی‌شود.

به گزارش یزدی نیوز "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در گفتگوی اختصاصی‌، ‌گفت: پیام یزد به عنوان شهر میراث جهانی به هم وطنان ایرانی این است که لطفاً به مقصد استان یزد سفر نکنید زیرا هیچ گونه خدماتی به مسافرین و گردشگران در استان یزد ارائه نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه بحران شیوع کرونا در یزد جدی است از هموطنان خواست با سفر  به یزد به این بحران دامن نزنند.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: استان یزد آمادگی پذیرش مسافر را ندارد و همه اماکن تاریخی، گردشگری و موزه‌های یزد تعطیل است.
ترحمی افزود: در نوروز سال ۹۹ امکان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس آموزش و پرورش، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه ها و امثال آن وجود ندارد.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: همچنین امکان برپایی چادر در هیچ نقطه از استان یزد نیست ‌و با توجه به اینکه مردم استان در خانه خود را قرنطینه کرده‌اند از هموطنان خواست آنها نیز در خانه بمانند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود.
ترحمی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با ‌عادی شدن وضعیت , شهر میراث جهانی یزد و این کهن دیار با پوشیدن رخت سلامت بتواند میزبانی شایسته برای همه ایرانیان از سراسر کشور باشد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..