به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد انجام شد؛

اختصاص ۱۰۰ تخته پتو به نقاهتگاه‌ بیماران کرونایی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از اختصاص اختصاص ۱۰۰ تخته پتو ویژه نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین کاظمی  با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در ادامه فعالیت‌های خود در زمان حساس کنونی اقدام به توزیع ۱۰۰ تخته پتو بین نقاهتگاه‌های ویژه بیماران کرونایی کرده است، اظهار داشت: برای تجهیز این نقاهتگاه و کمبودی که وجود داشت، اوقاف شهرستان یزد از محل موقوفات مرتبط ۲۰۰ میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته است.

 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر اوقاف شهرستان یزد تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند در این شرایط دردی از مردم دوا کند تا آنها نسبت به کمبود تجهیزات مورد نیاز پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با مشکلی روبه‌رو نباشند.
 
وی عنوان کرد: از زمانی که اعلام شد بیماری کرونا به یزد وارد شده، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خود را موظف دانست تا در جهت کمک به همشهریان یزدی که با کمبود ماسک و اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا مواجه شده بودند، اقدامات لازم را انجام داد و تاکنون توانسته مقادیر بسیاری مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز در بین مردم توزیع کند.
 
کاظمی تاکید کرد: مردم شریف یزد اصلاً نگران کمبود ماسک نباشند زیرا اوقاف شهرستان تا زمان از بین رفتن کامل بیماری کرونا در کنار این عزیزان خواهد بود و هر کمکی که نیاز باشد در این زمینه انجام خواهد داد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..