سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد:

رهایی ۹۴۲ نفر از چنگال کرونا در یزد/آمار مبتلایان به ۴۷۱ نفر رسید

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از بهبودی و ترخیص ٩٤٢ نفر از مبتلایان به بیماری کووید ١٩ در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزابراهیم سلمانی در جمع خبرنگاران گروه اطلاع رسانی کرونا استان یزد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ٧٤٩ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد، نمونه هزار و ۵۶ نفر برای تأیید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

 
وی با اشاره به مثبت شدن آزمایش ٤٥ مورد جدید ادامه داد: بر این اساس تاکنون ٤٧١ نفر از مردم استان یزد به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند.
 
سلمانی افزود: ٢١١ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ١١٠ مورد در میبد، ١١٢ مورد در اردکان و ٧ مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.
 
وی عنوان کرد: هشت مورد ابتلای قطعی در بهاباد، شش مورد در مهریز، دو مورد در خاتم، ٩ مورد در بافق، سه مورد در اشکذر و سه مورد در تفت گزارش شده است.
 
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد یادآور شد: تاکنون ۵۴ نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری در استان فوت شده‌اند.
 
سلمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، ٩٤٢ نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
 
وی تاکید کرد: هم استانی‌ها در سال جدید از مهمانی، دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کرده و برای کاهش ابتلاء به این بیماری در خانه بمانند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..