چهارشنبه‌ی پاک آخر سال در استان یزد

رئیس سازمان اورژانس استان یزد اعلام کرد: امسال برای اولین بار اورژانس پیش بیمارستانی استان در چهارشنبه‌ی پایان سال هیچ مورد حادثه‌ی مرتبط با چهارشنبه‎سوری نداشته است.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «احمد دهقان» در این رابطه تصریح کرد: اورژانس پیش بیمارستانی استان یزد در چهارشنبه‌ی پایان سال ۱۳۹۸ هیچ مورد حادثه‌ی مرتبط با چهارشنبه‌ی پایان سال نداشت، این اولین سال است که با رعایت مردم خوب و فهیم استان یزد و آن هم در زمانی که مدافعان سلامت این دیار در حال مقابله با بیماری کووید ۱۹ و ویروس منحوس کرونا هستند، هیچ ماموریت مرتبط با چهارشنبه پایان سال ثبت نشده است.

 
وی افزود: چهار مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه‌ی پایان سال در سامانه پایش مراقبت درمان در استان ثبت شده که مرتبط با مصدومینی است که به صورت مستقیم به بیمارستان مراجعه کردند و از این چهار مورد، دو مورد آسیب سطحی داشتند که به صورت سرپایی درمان شده و متاسفانه دو مورد  مرتبط با دو نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله هستند که آسیب جدی‌تری داشته و هم‌اکنون در بیمارستانهای افشار و مجیبیان بستری هستند.
 
 به نقل از روابط عمومی اورژانس یزد، دهقان در پایان نیز آسیب وارده به این دو نوجوان را شکستگی و سوختگی دست و پا و آسیب به چشم عنوان و ابراز امیدواری کرد که با رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن همشهریان، قطعاً کرونا شکست خواهد خورد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..