در راستای مقابله با کرونا؛

۲۰۰ نیروی جهادی محلات یزد را ضدعفونی می کنند

دبیر کمیته عملیات محور ستاد مردمی امداد یزد گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، نیروهای مردمی تحت عنوان ستاد مردمی امداد (سما) هر شب محلات و نقاط پرترد شهر را ضدعفونی می کنند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا صمدی  اظهار داشت: با همکاری سازمان آتش نشانی و مرکز بهداشت حدود ۲۰۰ نفر از نیروهای مردمی مجموعه‌های فرهنگی، هیئات مذهبی، بسیجیان، طلاب، عناصر جهادی و نیروهای علاقمند مردمی در قالب گروه‌های جهادی مسیرها و محل‌های پر خطر شهر را ضدعفونی و گند زدایی می‌کنند.

 
وی ادامه داد: این اقدام یکی از مأموریت‌های ستاد مردمی امداد است که با قوت و از ۱۰ روز پیش در حال پیگیری و انجام است.
 
صمدی با اشاره به اهمیت قرنطینه خانگی مردم بیان کرد: با توجه به تردد بخشی از مردم و به منظور رعایت حال شهروندان، فعالیت نیروهای مردمی در ساعات پایانی شب انجام می‌شود.
 
وی در مورد مواد مورد مصرف برای گند زدایی و ضدعفونی اظهار داشت: با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد عالی استان‌ها شهرداری‌ها متولی ضدعفونی و گندزدایی شهرها هستند و با توجه به کمی نیروهای شهرداری این ستاد به کمک شهرداری‌ها آمده تا خطر شیوع بیماری کرونا به حداقل برسد.
 
صمدی عنوان کرد: به همین منظور محلول‌های ضد عفونی صرفاً از طریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تأمین شده و تعدادی دستگاه و وسایل لازم نیز از طریق این سازمان در اختیار نیروهای مردمی قرار گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی در چنین مواقعی مثل گذشته مانند سیل و زلزله برای امداد رسانی به مردم میدان آمده‌اند که جای قدردانی دارد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..