فرمانده سپاه الغدیر خبر داد:

توزیع ۲۱۰۰ بسته کمک معیشتی در یزد

فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌ که سپاه با تمام توان تا ریشه کن کردن این ویروس نوظهور در کنار مردم می‌ماند، گفت: ۲۱۰۰ بسته کمک معیشتی ویژه اقشار آسیب پذیر در استان یزد تهیه و توزیع شد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «رضا پورشمسی» در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی که به منظور حمایت از خانواده‌های کم درآمد برای مقابله با شیوع کرونا در استان انجام شده اظهار کرد: سپاه الغدیر برابر دستور و رسالت از پیش تعیین شده‌ی خود، همواره کمک به اقشار مختلف در مواقع بحرانی را یکی از اولویت‌های اجرایی خود می داند.

 
وی افزود: همانطور که در بحران سیل، اقشار مختلف سپاه الغدیر با حمایت مردم استان یزد به کمک سیل زدگان جنوب کشور رفتند، امروز هم با افتخار به یاری مردم استان آمده و سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت انسانی و اجرایی خود در برابر این بحران زیستی مقابله کند.
 
فرمانده سپاه الغدیر در ادامه با بیان این‌ که مدیریت بحران در حقیقت همان همبستگی در برابر مواقع بحرانی است، گفت: سپاه الغدیر یزد همسو با سیاست‌های تعیین شده از سوی مسئولان و ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا آماده ارائه خدمت است.
 
پورشمسی تهیه و توزیع دو هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه که در تعطیلی‌های ناشی از شیوع کرونا ویروس دچار مشکل شدند را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه الغدیر دانست و بیان کرد: قیمت هر بسته کمک معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است که به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.
 
این مسئول تهیه و توزیع ۹ تن آرد به نانوایان به منظور تأمین نان مورد نیاز ویژه اقشار آسیب پذیر را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار عنوان و تصریح کرد: این چنین اقدامات و خدمات سپاه به حمایت خیرین بومی انجام شده و می‌شود.
 
پورشمسی در پایان با بیان این‌ که سپاه با تمام توان تا ریشه کن کردن این ویروس نوظهور در کنار مردم می‌ماند، گفت: مقابله با شیوع کرونا مستلزم همکاری و همراهی تمام مردم است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..