پلمب ۷ واحد متخلف در شهرستان بافق

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق گفت: ۷ واحد متخلف در شهرستان بافق پلمب شده و ۱۴۵ مورد تذکر و اخطار پلمب گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز رنجبر خاطر نشان ساخت: گشت‌های ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بافق با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان، ۷ واحد متخلف را به دلیل بی توجهی به هشدار‌های قرارگاه مرکزی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان پلمب کردند.

وی افزود: ۷ واحد متخلف شامل، یک فروشگاه لوازم ورزشی دو فروشگاه پوشاک، یک فروشگاه لوازم پلاستیکی، یک واحد ابزار فروشی و یک واحد لوازم التحریر و یک واحد بازی‌های رایانه‌ای از جمله واحد‌هایی بودند که علی رغم اینکه پیش از این نیز چندین مرتبه اخطار دریافت کرده بودند به دلیل بی‌توجهی به هشدار‌ها پلمب شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق ادامه داد: چندین واحد توزیع مواد غذایی، میوه‌فروشی، سوپرمارکت، قصابی، مرغ فروشی و… نیز توصیه‌های بهداشتی و تذکرات لازم را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دریافت کردند.
رنجبر تاکید کرد: واحد‌هایی متخلفی که بخواهند در سطح شهرستان نسبت به اخطار‌های داده شده بی تفاوت باشند با جدیت با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی با تقدیر از توجه مردم و بازاریان به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا گفت: از همشهریان عزیز می خواهیم با ماندن در خانه به قطع شیوع این بیماری کمک کنند تا هر چه زودتر بتوانیم از این شرایط بحرانی عبور کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..