مدیر آبفای ابرکوه:

مصرف بهینه آب در بحران کرونا فراموش نشود

رئیس اداره آب و فاضلاب ابرکوه با تأکید بر این که در ابرکوه مشکلی از نظر تأمین آب وجود ندارد، از مردم خواست تا حد امکان از مصارف غیرضروری خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم.

به گزارش یزدی نیوز«سید محسن پورسید» اظهار کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب به معنای کم‌ مصرف کردن یا مصرف نکردن نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن از این نعمت الهی است که حیات کلیه انسان‌ها و موجودات کره خاکی به آن وابسته است.

 
وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ضرورت مقابله و پیشگیری از انتقال آن، آب یکی از اساسی‌ترین نیازها محسوب می‌شود.
 
پورسید با تأکید بر این که در ابرکوه هیچ‌گونه کمبودی از نظر تأمین آب وجود ندارد، تصریح کرد: باوجود این که آبفا همه تلاش خود را برای تأمین آب با کیفیت و مطلوب برای شهروندان را دارد، توصیه و تقاضای این مجموعه از مردم این است که در مصرف بهینه آب دقت کافی را داشته و از هدر رفتن آن جلوگیری کنند.
 
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان ابرکوه ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیرضروری مانند شست‌وشوی فرش، پتو، درها و پنجره‌ها فعلاً خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم و این مقطع حساس را بدون کم‌آبی و قطع آب سپری کنیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..