رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یزد:

تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در یزد/اوقاف قیمت ماسک را شکست

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در یزد، گفت: اوقاف یزد برای شکستن قیمت ماسک وارد عرصه تولید شده است.

به گزارش یزدی نیوزمحمد حسین کاظمی با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولید ماسک در یزد به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد راه اندازی شد، اظهار داشت: آستان قدس رضوی یزد و موکب الرضا (ع) نیز در تولید این ماسک‌ها همکاری دارند.

 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه برای تولید این ماسک‌ها ابتدا افراد متقاضی آموزش‌های لازم را دیده اند، افزود: ۳۰۰ نفر از خیاطان آموزش دیده در پنج کارگاه تجمعی و ۴۰ کارگاه خانگی در حال فعالیت و تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک با قیمت‌های مناسب هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولید شده در کارگاه‌های مشخص شده به صورت مستقیم وارد بازار نمی‌شود بلکه به نماینده علوم پزشکی یزد تحویل داده می‌شود تا استرلیزه و ضدعفونی و سپس وارد بازار شود.
 
کاظمی با اشاره به اینکه قیمت‌های فروش این ماسک‌ها بسیار پایین‌تر از قیمت‌های کنونی ماسک در سطح کشور است، تصریح کرد: به شکلی قیمت گذاری کردیم که بتوانیم قیمت اصلی ماسک را به بازار بازگردانیم و مردم نخواهند هزینه‌های زیاد برای آن پرداخت کنند.
 
وی تاکید کرد: دریافت هزینه ماسک‌ها به این خاطر است که بتوانیم باز هم تولید ماسک داشته باشیم و جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..