کشف ۷۵ راس دام قاچاق در یزد

رئیس پلیس راه استان یزد از کشف ۷۵ راس دام فاقد مجوز دامپزشکی توسط ماموران پلیس راه یزد- شیراز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «سیدعلی آسیایی» اظهار کرد: ماموران پلیس راه یزد-شیراز هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون را با محموله احشام از شمال کشور عازم یزد بود برای بررسی مدارک متوقف کردند.

 
وی افزود: ماموران پس از بررسی هایی لازم متوجه شدند که خودرو حامل ۷۵ راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو را توقیف کردند.
 
رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و تحویل عوامل انتظامی شهرستان تفت شد.
 
کشف ۲۰۳ کیلو حشیش در یزد
 
سرهنگ «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز با انجام کار اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان با خودروهای سواری در محورهای مواصلاتی یزد مطلع شدند.
 
وی با اشاره به رصد و شناسایی دو دستگاه خودرو حامل مواد افیونی در محور مهریز-یزد افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودروها را متوقف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار کرد: ماموران در بازرسی انجام شده ۲۰۳ کیلو حشیش را کشف و ۲ قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
 
 به نقل از سایت پلیس وی در پایان با بیان این‌که این محموله از شرق کشور به مقصد کرج بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به مقامات قضائی معرفی شدند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..