محدودیت ورود به آرامستان‌های شهرداری یزد

شهردار شهر جهانی یزد از محدودیت ورود به آرامستان‌های شهر یزد در پنجشنبه و جمعه پایان سال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز عزیزی از محدودیت ورود به آرامستان‌های شهر یزد در پنجشنبه پایان سال خبر داد و گفت: ورود هرگونه وسایل پذیرایی، تجهیزات صوتی و تجمع و همچنین پخش نذورات در آرامستان‌های شهر یزد ممنوع می‌باشد.

شهردار یزد با اشاره به اهمیت اتخاذ سیاست‌های کلی ستاد اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، اظهار داشت:  سنت دیرینه آخرین پنجشنبه سال که مردم برای زیارت اهل قبور می روند با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌تواند برای سلامتی هموطنان مخاطره آمیز باشد و موجب گسترش بیشتر ویروس شود.
 
وی با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری زائران اهل قبور در جریان این بیماری، گفت: در طول هفته، خدمات دفن اموات انجام می‌شود و در عین حال تقاضا داریم برای مراسم تشییع تنها بستگان درجه یک حاضر شوند.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: تدابیر ویژه در آرامستان‌های شهرداری یزد تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود مردم نسبت به این قوانین خود را ملزم بدانند.
 
شهردار یزد افزود: محدودیت‌های تردد نیز در طول این ایام معین شده که با هدف حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس به اجرا در می‌آید.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..