راه اندازی شبکه اجتماعی شاد ویژه دانش آموزان

به زودی از شبکه اجتماعی شاد ویژه دانش آموزان و معلمان رونمایی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان یزد گفت: شبکه اجتماعی شاد ویژه دانش آموزان با هدف بکارگیری فرصت‌های برای آموزش راه اندازی شده و به زودی رونمایی می‌شود.ر

علیرضا مصباح فر با اشاره به تعطیلی مدارس در روز‌های اخیر گفت: در مدارس، شبکه‌ی اجتماعی ویژه دانش آموزان و معلمان طراحی شده تا در این روز‌ها آموزش تعطیل نشود و بتوان از تمام فرصت‌ها برای یادگیری دانش آموزان استفاده کرد.
وی با بیان اینکه شبکه اجتماعی شاد ویژه دانش آموزان، معلمان، والدین و مدیر مدارس ایجاد شده افزود: این شبکه در روز‌های آینده به ثمر می‌رسد که امکان تعامل دانش آموزان و معلمان و پنل‌های مختلفی برای ارتباط والدین با مدیر و معلم مدرسه نیز طراحی شده است.
مصباح فر با اشاره به وجود پنل‌های آزمون و ارائه تکلیف در این شبکه اجتماعی ادامه داد: مهمترین هدف این است که آموزش و یادگیری تعطیل نشود و همیشه فرصت یاددهی و یادگیری وجود داشته باشد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: نقش خانواده همیشه مهمترین نقش در تعلیم و تربیت بوده و این روز‌ها به دلیل تعطیلی مدارس نقش پررنگ تری را دارند.
مصباح فر همچنین با بیان نقش خانواده در ایام تعطیل بیان کرد: والدین در این ایام باید با کمک معلمین در ارائه فرصت‌های یاددهی و یادگیری به صورت آموزش‌های پروژه محور در منزل و محیط‌های دیگر همکاری کنند و همچنین بر فرآیند تعلیم و تربیت بخصوص در این ایام که دانش آموزان در منزل هستند نظارت بیشتری داشته باشند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..