ممنوعیت پخش شربت و شیرینی در سالروز میلاد امام علی (ع)

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید صدوقی یزد: توزیع شربت و شیرینی و نذری در سالروز ولادت امام علی (ع) ممنوع است.

به گزارش یزدی نیوزدکتر ولید جعفری افزود: سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر از مراسم‌هایی است که سالانه با توزیع نذورات در اماکن عمومی همراه می شود.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور و شیوع و انتشار گسترده ویروس کرونا از مردم می‌خواهیم به توصیه‌های بهداشتی توجه کرده و از توزیع غذا و شربت و شیرینی خودداری کنند.
جعفری ادامه داد: شهروندان امسال می‌توانند به جای توزیع نذورات در خیابان ها، به موسسات خیریه کمک کرده یا در راستای فراهم شدن مواد ضدعفونی نقش آفرینی کنند.
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید صدوقی خاطرنشان ساخت: مردم از تجمع در خیابان‌ها و توزیع شربت و شیرینی خودداری کنند تا ان شاء الله شرایط به وضع عادی بازگردد.
وی اظهار داشت: ان شاء الله پس از پایان این دوران و عادی شدن شرایط در کشور، برگزاری مراسم‌های جشن و سرور و توزیع نذورات در اماکن عمومی از سرگرفته می‌شود.
جعفری در پایان گفت: از مردم خواهشمندیم به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشند تا از این مرحله عبور کرده و شاهد بازگشت سلامتی به جامعه باشیم.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..