رئیس کل دادگستری یزد خبر داد؛

ابطال اوقات رسیدگی پرونده‌های قضایی یزد تا پایان اسفند ۹۸

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروسکرونا و به منظور کاهش تراکم و تردد جمعیت به دستگاه قضایی استان یزد، اوقات رسیدگی محاکم قضایی، تا پایان اسفند ۹۸ لغو شد.

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی دهشیری» با اشاره به تصویب تدابیر جدید دستگاه قضایی برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: اوقات رسیدگی پرونده‌های محاکم قضایی استان یزد تا پایان اسفند ۹۸ ابطال و لغو می‌شوند.

 
وی افزود: این تصمیم در اجرای بند سه بخشنامه معاون اول قوه قضاییه و ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اتخاذ شده است.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: از وکلای دادگستری و موکلان آنها و اصحاب پرونده خواهشمند است تا مهار و کنترل این ویروس بی رحم از مراجعه غیر ضروری به دادگستری جداً اجتناب کنند و مسئولان مقابله با این ویروس را یاری دهند.
 
دهشیری تصریح کرد: تعیین اوقات تجدید شده به اردیبهشت ماه موکول و  از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی به اطلاع اصحاب دعوی خواهد رسید.
 
 به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد،‌وی در پایان خاطرنشان کرد: راجع به اوقات فروردین ماه با توجه به شرایط و وضعیت کنترل ویروس، متعاقباً تاپایان سال اطلاع رسانی خواهد شد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..