مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

۲۲ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد در استان یزد بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۲۷۱ خانوار در استان یزد از خدمات مختلف کمیته امداد بهره مند هستند.

به گزارش یزدی نیوز محمد شجاعان،  در دیدار امام جمعه یزد با کارکنان کمیته امداد استان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۲۷۸ نفر در قالب ۲۲ هزار و ۲۷۱ خانوار از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند و این نهاد حمایتی ایتام، افراد بی سرپرست، افراد از کار افتاده، سالمندان و بیماران را به اشکال مختلف حمایت می‌کند.

 
وی یادآور شد: این نهاد در استان یزد از زمان تشکیل تاکنون ۴۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به افراد تحت پوشش خود در قالب‌های مختلف کمک بلاعوض پرداخت کرده است.
 
شجاعان ادامه داد: در این مدت همچنین ۳۵ هزار مورد خدمات عمرانی شامل ساخت مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل با هزینه ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به جامعه هدف تحت حمایت و اقشار نیازمند ارائه شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام (ره) و به دست ایشان با هویتی دینی و مردمی، جهادی، عام‌المنفعه و غیرانتفاعی تأسیس شد تا پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعهٔ اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و تلاش ما نیز حرکت در همین مسیر مقدس است.
 
 از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری تعیین و نامگذاری شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..