رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد:

۶۰بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان صدوقی یزد خدمات ویژه می‌گیرند

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر ۱۰ بیمار در بخش ویژه و ۶۰ بیمار مشکوک به کرونا نیز در سایر بخش‌های مرتبط با این بیمارستان بستری هستند و خدمات ویژه دریافت می کنند.

به گزارش یزدی نیوزدکتر حسین سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۰ روز پیش که وجود کرونا در کشور اعلام شد، بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان بیمارستان ریفرال بیماران مشکوک در نظر گرفته شد.

 
وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر اینکه تاکنون ۱۰ تا ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان فوت شده‌اند، افزود: آمار فوتی‌ها در این بیمارستان از آغاز بحران تاکنون دو نفر بوده است.
 
سلیمانی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ بیمار در بخش ویژه و ۶۰ بیمار مشکوک به علائم این بیماری در بخش دیگری بستری هستند.
 
رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد از مردم خواست تا آرامش خود را به خوبی حفظ و از رفت و آمدهای بی‌جا به بیمارستان پرهیز کنند، تا حد امکان در منزل بمانند و در صورتی که علائمی دارند به پزشک مراجعه کنند تا خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شایعه شده که کل بیمارستان شهید صدوقی مملو از بیماران مبتلا به بیماران کرونا است، گفت: یک ساختمان مجزا که قبلاً بیمارستان زنان و زایمان کوثر بود را به طور کامل تخلیه و بیماران آن را به بخش‌های دیگر منتقل کردیم و بیماران مبتلا و مشکوک در این ساختمان نگهداری می‌شوند.
 
سلیمانی تاکید کرد: آسانسورها و مبادی ورودی و پرسنلی که بیماران مشکوک را جابجا می‌کنند، از سایر بخش‌ها و پرسنل کاملاً جدا شده‌اند و خدمات به صورت کاملاً مجزا ارائه می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ملاقات بیماران بستری در این بیمارستان در تمامی بخش‌ها در ساعات ملاقات کاملاً ممنوع شده و همه تلاش پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی و سایر کارکنان بیمارستان، کمک به بهبودی بیماران است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..