بهره‌مندی ۱۶۵۵ مددجوی یزدی از آموزش‌های شغلی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۱۶۵۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در ۱۱ ماهه سال جاری از آموزش‌های شغلی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد شجاعان افزود: آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال برگزار می شود

وی افزود: آموزش‌های مقدماتی اشتغال موجب توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت‌های عمومی آنان در حوزه کسب‌وکار می‌شود و هدف نهایی از این آموزش فراهم‌سازی فضای کارآفرینی برای تمامی مستعدان اشتغال، مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی و افراد بکار گمارده شده از طریق کاریابی و همچنین دانش آموزان معرفی‌شده از سوی حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد است.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: آموزش‌های مهارت‌آموزی اشتغال نیز به‌منظور ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت اولیه و باهدف ایجاد اشتغال و یا به‌کارگماری کارآموزان در بنگاه‌های اقتصادی فعال ارائه می‌شود.
وی تأکید کرد: آموزش‌های پایدارسازی و توسعه اشتغال نیز برای ارتقای سطح دانش فنی و افزایش بهره‌وری فعالیت افراد دریافت‌کننده خدمات اشتغال و کاریابی از طریق آشنایی با نوآوری‌های علمی یا تجربی در زمینهٔ شغلی آن‌ها ارائه می‌شود.
شجاعان گفت: طی ۱۱ ماهه امسال ۱۶۸ مورد کاریابی نیز برای مددجویان تحت حمایت جویای کار انجام‌شده است.
سال گذشته ۲۲۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از آموزش‌های شغلی این نهاد بهره‌مند شدند، ۱۴۴۸ نفر از حرفه آموزان زن و ۷۹۲ نفر مرد بودند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..