رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد:

برنامه‌های هفته امور تربیتی در یزد لغو شد

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تمام برنامه های هفته امور تربیتی در استان لغو شد.

به گزارش یزدی نیوزسعدی زارع‌شاهی  در نشستی خبری به مناسبت هشتم اسفندماه، سالروز تأسیس امور تربیتی اظهار داشت: امسال ده‌ها عنوان برنامه در سطح شهر از جمله میدان امیرچخماق و … همچنین در مدارس تدارک دیده شده بود که به دلیل تعطیلی مدارس و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های اداره امور تربیتی، به‌روز رسانی دانش و آگاهی مربیان پرورشی و تربیتی است، اظهار داشت: با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، تمام مربیان، معاون و مشاوران پرورشی از این آموزش‌ها بهره مند شده‌اند.
 
زارع شاهی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره الگوی برتر درس تفکر و سبک زندگی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقا سطح تفکر دانش آموزان و معرفی الگو برای انتخاب سبک زندگی به آنها بوده که خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفته است.
 
رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره تجارت برتر تربیتی نیز از دیگر برنامه‌های هفته امور تربیتی است.
 
 استان یزد بالغ بر ۲۰۰ هزار دانش آموز دارد که این دانش آموزان در بیش از هزار و ۴۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..