تسهیلات ۵۰ میلیونی برای بکارگیری هر مددجوی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ، در دیدار با فرماندار اشکذر ایجاد مراکز نیکوکاری در مناطق روستایی استان را از اولویت‌های این نهاد عنوان کرد.

به گزارش یزدی نیوز، شجاعان در این دیدار گفت: در حال حاضر تعداد ۷۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت است که انتظار می‌رود تا پایان سال به بیش از ۱۰۰ مرکز  برسد.تسهیلات ۵۰ میلیونی برای بکارگیری هر مددجوی کمیته امداد

وی افزایش حجم کار و کیفیت بخشی به امورات مرتبط با کمیته امداد را از اهداف اصلی راه انداری مراکز نیکوکاری دانست و افزود: طبق کارشناسی‌های انجام شده ، سامانه کشوری مرتبط با این مراکز نیکوکاری راه اندازی خواهد شد که خدمت به جامعه هدف را آسان‌تر می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) افزود : در جلسه امروز مقرر شد  با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد ، افراد زیر پوشش کمیته امداد که توانایی انجام کار دارند و مشکل سرمایه دارند، برای مشغول به کار شدن به کارفرمایان واحد‌های صنعتی معرفی شوند.
شجاعان ادامه داد: کارفرمایانی که از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استفاده کنند به ازای هر نیرویی که به کار می‌گیرند مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از کمیته امداد دریافت و حق بیمه افراد به کار گرفته شده نیز به مدت دو سال توسط کمیته پرداخت خواهد شد.
هادی نسب فرماندار اشکذر هم توانمندسازی و ایجاد اشتغال جهت خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد را مهمترین هدف شهرستان عنوان و اعلام آمادگی کرد در جهت تحقق این دو هدف مهم تعامل و همکاری سازنده‌ای از جانب فرمانداری صورت خواهد گرفت.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..